24 Eylül 2012 Pazartesi

Vakit diyet vaktidir a dostlar..

Diyet yapmaya karar verdim ama ne diyeti??? İnternet diyeti yapmaya karar verdim. Neden mi. Baktım artık bu internete girme olayını abarttım kendimi kontrolden çıkmış hissetmeye başladım ve kendime DUR dedim. Kızım ne bu abartılı internet sevgisi, kalk bi iki ders çalış test çöz yoksa 1 yıl yetmez 1 yıl daha mı çalışmak istiyosun bi kendine gel dedim ( vay anasını ne konuşmuşum ya ). Neyse efendim olay bu yani. kontrolsüz bi şekilde internette vakit geçiriyorum ve iyi değil yani bence. Hiç bir ebeveyn baskısı yoktur zira aramızda kalsınannem benden fazla kayboluyor. Zaten annemde inanmıyo bu diyete. hoşçakalın mutlu kalın.


Hayat yaşamaya değer :) 

1 yorum:

  1. merhaba sizi bloğuma beklerim beğenirseniz
    izleyicim olmanızı da isterim
    Hoşçakalın:):)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil