21 Eylül 2012 Cuma

Bugün n'aptım?

Bugün çok tatlı şeyler yaptım :) Öğlen 1de girdiğim mutfaktan 5te çıktım. Ama araya odamın temizliğini de yaptım kekim pişerken. Imm galiba yaptığım şeyin süprüzü kaçtı :) neyse efendeim gel gelelim yaptığım tatlı şeye:


Imm tarifi de bu: 


 Akşam sakin sakin odamda elbisemi sökerken kapı çaldı. Gelen karşı komşunun 3'e giden büyümüşte küçülmüş kızı. ben hiç oralı olmadım kız direk salona annemin yanına gitti:
-Kız: kız anam hoşgeldiğiniz nerelerdesiniz siz kız.
-Annem (şaşkındır heralde) : sende hoşgeldin burdayız.
-Kız: yoktunuz kız burda bla bla....

Ben oda da kıs kıs gülerken hooop benim yanımda.
Ben: aaa hoşgeldin ( ne kadar sevindim!)
Kız: asıl sana hoşgeldin demek lazım, nediyin sen onunla bla bla....
1 saat sonra babam geldi:
Babam: ooo hoşgeldinn kız 
Kız: anam sen ne gadar değişmişsin ha bide bu polis kıyafetini giymişsin
Babam: hahahah 
Kız hoop babama sarıldı öptü (ben burda kıskandım evet efendim 18 yaşındaki ben 9 yaşında bir veledi kskandı)

bize 7de gelen kız 10da gitti annesi çağırdığı için o da. Neyse efendim bu yazının ana fikri şimdi ki kuşak çok bilmiş efendim çookkk. 
 Hörmetleerrrr.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder