23 Eylül 2012 Pazar

Alabalık, Yeşim Salkım ve Parfüm

Eeevvveeett bu kadar alakasız bi başlık daha olabilir miydi bilmiyorum. Bunların hepsi rüyam da geçen olaylar.  Alabalıktan başlayalım: Annemle deniz kenarındayız deniz de en az 1 metre boyunda alabalık bir süürüüüüü, aa diyorum anne şunlara bak bizim evdekine hiç benzemiyo ( evde ki japon balığını alabalığa benzetiyorum da ). Neyse bu rüya bitti gelelim Yeşim salkıma. Ay anlatırken gülesim geliyo :) Neyse efendim bu hanımın dünya kadar borcu varmış hemen ödemesi gerekiyomuş ( kadının derdi beni gerdi ) bi fabrikada çalışıyomuş borcunun yarısını ödemiş geri kalanını da konser parasıyla ödeyecekmiş konsere de 9.90 TLye aldığı tupturuncu bi elbiseyle çıkıcakmış. arkadan magazinvari sesler çok komikti hala gözümün önünde. Parfümlü olanı unuttum. Şimdi siz bana tüm bunlardan bizene diyosanız çok haklısınız neden anlattım bende bilmiyorum ama sonuçta burası benim mekanım arkadaşım içimi döküyorum burda. Neyse iyi uykular.

Ayy bide şurda olsam şimdi, burda uyusam ahh ahh..


1 yorum:

  1. merhaba sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)


    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil