19 Eylül 2012 Çarşamba

NOLCEK BÖYLE?

Bazen böyle için daralır, hani hiç bişey yapmak istemez canın öylece oturmak istersin. Belki sessiz sedasız sadece dalga sesleri olan bir yerde belki de gün batarken bir dağın tepesinde... Kimse sana dokunmasın iş buyurmasın istersin ama olmaz tabi bunlar sadece hayalden ibarettir. İşte böyle şekercikler dertlendim yine. Neden? Bilmiyorum :D Oluyo arada böyle. Dersaneye gitsem mi gitmesem mi sıkıntıları bastı. Gitsem ayrı gitmem çok daha ayrı. Gitsem sabah erken kalkma derdi, bugün gitmiyim noluur yalvarmaları, sonra bide parasal sıkıntıları da var ( gerçi ben bunu ne zaman desem annem beni dövecek oluyo ). Gitmesem evde ben tek başıma çalışamam ki. Offf off. Hadi bakalım hayırlısı.. Ben vakit varken biraz daha huzurlu yerlerde oturma hayalleri kurayım. :)

Yada alışverişte hayal edeyim bide limitsiz para harcama hakkım olsun ne de olsa hayal demi ama :)

 

Bide alışveriş yaptığım yerde hep bundan çalsalar aslında farketmez yalın olsa yeter :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder