20 Temmuz 2015 Pazartesi

Merhaba...

Vay be 2 yıl olmuş son yazıyı yazalı ne çabuk geçmiş. Üniversiteyi kazaındım diye size haber vermiştim şimdi 3e geçtim. Gerçekten ne çabuk geçmiş zaman. Siz buralarda mısınız hala. Eskiden ne işlek alemdi şu blog alemi şimdi pabucu baya bir dama atıldı. Ben neler yaptım baya bi bir şey yaptım aslında ama fotoğraflayıp buraya koymak inanın aklıma gelmedi.

Şuan geri döndüm gibi duruyor. Elimden geldiğince buralara gelmeye çalşıcam. Sahi siz neler yaptınız Hala buralarda mısınız...

Görüşmek üzere..

17 Eylül 2013 Salı

Merhabalaaarr

Merhabalar cancağızlar uzuuuun zaman oldu galiba yazmayalı. Malum üniversite telaşı aldı başını gidiyo evde ki hüzünlü havayı saymıyorum bile :). Elazığ'a gittim geldim kaydımı oldum perşembe günü 4 yılımı orda geçirmek üzere tekrar Elazığ'a yol alıcam inşallah, pazartesi de dersler başlıyo :) Tuhaf bişeymiş insan büyüdüğünü hissediyo ve biraz korku oluyo yani bende azıcık korku var :) İnşallah hayırlısı olur. Öğrenci evinde kalacağım için sürekli yemek tarifi öğrenip duruyorum yeni hobim oldu gibi :) Anneme tarifi anlattırıp kaydediyorum, ay bide kayıt yaparken bi havalara giriyo havalı havalı anlatıyo gören canlı yayında yemek programı yapıyoruz sanır güzel annem ya :)

Onun dışında pek bişey yaptğım söylenemez evdeyim misafirlere kek yapıp duruyorum ayıptır söylemesi. Bu yaz benim için acayip çabuk geçti. Planladığım hayal ettiğim düşündüğüm hiç bişeyi yapamadım acayip yani. Ama çok güzel şeylerde oldu tabi ki evimizin yeni reisi Ahmet Selim gibi :)

Bu arada bende instagram sahibi oldum ayıptır söylemesi olur da takip etmek isterseniz burdayım :)

Bi kaç resimle yazıyı noktalayayım bari :)









Evet bu gecenin şarkısı bu olsun.



Hoşçakalıınnn :)

25 Ağustos 2013 Pazar

DEĞİŞİKLİK !!

Blog isminde ufak bi değişiklik yapmaya karar verdim. Olur da görürseniz bu kimmiş ki demeyin. Artık yola Süpürgeli Minnak Peri olarak değil Süpürgeli Peri olarak devam edicem kısmetse :) Beni böyle sevebilir misiniz ki  :)


22 Ağustos 2013 Perşembe

Kış kış kötü rüyalar kış kış

Merhabalaaarrr. Dün gece internette bişey ararken aslında bişey de aramıyodum neyse karşıma uzun süredir gözüme çarpan şeyin yapılışını gördüm. Hep zaten böyle olur bende interneti açma amacımı unutup başka şeylere bakarım bakacağım şeyi de unutup bilgisayarı kapatırım. Sizde de oluyo mu böyle? Yine saptım konudan bulduğum şeyin ismi dreamcather yani düş kapanıymış.

 
İsmini bilmiyordum internette her gördüğümde yok ya yapamam ben bunu kesin zor bişeydir diyodum. Dediğim gibi rastgele önüme çıktı bakayım nasıl bişeymiş dedim. Anaaa bu çok kolaymış ben bunu yaparım ki dedim ve yaptım. Benim ki biraz acemi işi yamuk yumuk oldu ama yapması çok zevkli. İşte benim yaptığım.

Ayrıntılı anlatımı burda ve burda var.
 Neyse efendim benimkinin süsü tüyü eksik ama tamamlancak kısmetse.
Bu düş kapanlarının Kızılderili inancına göre anladığım kadarıyla önemi çok. Derleme olarak şunları anlatabilirim. Bu düş kapanı yatağın başına asılıp insanı kötü rüyalardan korurmuş, Kötü rüyalar büyük küre güzel rüyalarda küçük küre halinde olup kötü rüyalar kapanın ağlarına takılırken güzel rüyalar ağlardan her zaman geçer insan hep güzel rüyalar görürmüş.Çember kuru eğilebilir dallardan yapılıp süslemede kullanılan kuş tüylerenin etkileri ve anlamları önemliymiş. Kullanılan tüylerin kuştan kendiliğinden düşmesi lazımmış eğer kuştan kopartılırsa lanetli olduğuna inanılıyormuş. Ben Kızılderililerin bunu bu amaçla kullandığını yaptıktan sonra öğrendim :)
Ben zaten Kızılderililere küçüklükten beri ilgi duyarım. Evcilik falan oynarken ismimi hep Pocahontas yapardım çizgi filmine de bayılırdım :)
Ama benim ki de güzel diğğğmiiii :)


Havalı olsun diye ingilizce yazdım :P.
Hoşçakalıııınnnn görüşmek üzere :)

27 Temmuz 2013 Cumartesi

26 Temmuz 2013 Cuma

Lavanta en sevdiğim

Merhabalaarrr. Evet efendim bugün bir değerlendirme çalışmasıyla karşınızdayım. Gören duyanda yüzyılın değerlendirmesi sanar. Yok canım beklentiyi kadar yüksek tutmayın hatta hiç yüksek tutmayın. Kendi çapımda can sıkıntısından olan şeyler bunlar. Evet lafı gereksiz uzatmaya gerek yok.

Evet malzemeler bu kadar. Evde poşette öylece duran lavantalar vardı, ve dolapta atılmayı bekleyen kumaş parçaları. Dur ya ben bunla bişey yaparım ki dedim yaptım oldu gibi.


Bu şekilde diktim sağlam olsun diye. Bu kumaş pijamamın paçasından artan kumaş o yüzden dikiş izleri var.


Ve sonuç işte böyle. Güzel oldu gibi :)


Lavanta yerine küçülmüş hoş kokulu sabunları rendeleyip onları da kullanabiliriz. Hem böylece küçülmüş sabunlarda değerlenmiş olur.
Siz neler önerirsiniz sabun ve lavantaya alternatif ?
Şimdilik benden bu kadar.
Hoşçakalııınnn..

Bu kadın yaşlanmıyor yahuuu ya da bana mı öyle geliyo :)


Bim Bam Bom

Bu yazıyı yarı yarıya üniversiteli olan Şeyma yazıyor duyanlar duymayanlara söylesin :) Evet söylüyoruuummmmm. Elazığ Fırat Üniversitesi Coğrafya Bölümü. 2. tercihimdi, Allaha şükür istediğim yer çıktı. Şimdi ki aşama kayıtlar onları da sağ salim atlattık mı tamamdır artık. Gerçekten psikolojik olarak çok yıpratıcı bi zamandı. Hem sınava hazırlanma aşaması hem sınav sonrası ciddi anlamda stresliydi. Ama Allaha şükür geçti. Şimdi yeni bir dönem yeni bir hayat başlıyo benim için. Allah hayırlısıyla okumayı nasip eder inşallah. Şimdilik benden bu kadar.
Hoşçakalın :)
Bi de hayat sevince cidden güzel :)