19 Ekim 2012 Cuma

İŞTE GELDİMMM :)

Aayyhh geldim sonunda :) Dersane maratonumda başladı 3 hafta falan oldu. Buralarda yokken ne yaptım? Aslında çok bişey yapmadım ufak tefek şeyler hep, ders çalışmaktan artık pek bişey yapamıyorum. Yaptıklarımı da bir ara koyarım buraya unutmazsam :) Yarın çok sevdiğim bir arkadaşım Ankara'dan geliyor çok heycanlandım :) çünkü kaç aydır görüşmedik :) Geçen sene sürekli yan yanaydık yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Arkadaştan öte kardeş oldu. İnşallah günlerimizi dolu dolu geçiriciiiiz :) Şimdik gidiyorummm malum okuyom ben grin:)

           Sevgileeerrrrrr.....
                                            Uğur böcüğünüz çok olsun :)

                                                       
                                                                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder