21 Temmuz 2013 Pazar

Ben Geldim

Merhabalar. Biraz geç oldu ama herkesin Ramazan Ayı mübarek olsun Allah tekrarını yaşatmayı nasip eder inşallah. Bir aralar yoktum Zonguldak'tan döneli 1 hafta oldu. Ve gelir gelmez tercih meselesine balıklama daldım. Allahıımmm ne gıcık bir işmiş öyle, ne kadar dert ediyolar böyle ne gerek var diyodum  amma velakin iş başa gelince hiiiiçte öyle olmuyormuş. Şurayı hangi sıraya yazsam ay acaba bu şehir nasıldır ay şöyle vay böyle diye diye Allah'a şükür geri kalan akıl sağlığımı muhafaza ederek tercih olayını atlattım. Bakalım şimdi top çok sevgili Ösym'de o nereyi uygun görecek acaba. İşte böyle şuan tek ihtiyacım dua.

Evimizin cuma günü yeni bir bireyi oldu, cuma gününden itibaren 3 kardeş olduk. Tekrar abla olmak acayip bişey. Allah inşallah hayırlısıyla büyüdüğü günleri de görmeyi nasip eder inşallah.

Şimdilik benden bu kadar tekrar görüşmek üzere hoşçakalın. Bu da ana haber kapanışı gibi oldu ama neyse :)

Bartın - Kurucaşile



Zonguldak



Ayın anlam ve öneminine istinaden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder