23 Haziran 2013 Pazar

Ohh ki ne ohhhh

Merhabalar. öncelikle herkesin Berat Kandili mübarek olsun Allah bu geceyi layığıyla geçirmeyi nasip etsin.
Bugün Allaha çok şükür son sınavıma da girdim ve sınav derdinden uzun bi süre için kurtuldum. Dün geceden rahatlama hafifleme geldi. Bugünü bekleyemedim gece tüm kitapları kaldırdım, panodaki tüm notları çıkardım. Masa şimdi daha güzel görünüyo gözüme :)
Öncesi bu, o kitapların yarısı diğer yarısı yerdeydi :D

Bu da şimdi ki hali ne kadar güzel ne kadar ferah değil mi ama :D

İşte böyle. Uzun bi süre burda olamıcam. Gören duyanda her gün yazıyorum sanacak :D Yarın akşam 1 hafta 10 gün için Bartın Zonguldaka gidicem rahatlamam lazım biraz. Artık ne kadar rahatlayabilirsem :)
Dua edin bana olur mu :)
Hoşçakalıınn :)



4 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok sevindim :) Bende sizi izlemeye aldım, görüşmek üzere.

      Sil
    2. çok teşekkürler canım :)))
      sevgiler...

      Sil
  2. Merhabalar canım,
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Paylaşımlarımızda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmmm.....:))

    YanıtlaSil