21 Mayıs 2013 Salı

keyfi yolunda :)

Merhabalaaarrr :) Bayadır bişeyler yapmıyodum bu sefer çok güzel bişey yaptım. Yani bana göre çok güzel bişey oldu. Ne yani kendi yaptığım şeyi mi kötüleyecektim :) Şu sıralar neredeyse herkesin gömlek değerlendirmesi vardı. Bende yaptım, eksik olsam olmaz çünkü. Neyse efendim çok uzatmak istemiyorum ben uzun uzun yazabilen bi insan değilim. Zaten denemeden çıktım uykudan ölüyorum. Haydi o zaman ne yaptığıma bakalım :)

Öncelikle ilk hallerine bakalım.


Şimdi de son haline bakalım mı ? :)


İşte böyle becerebildim mi bilmiyorum. Dikerken biraz zorladı açıkcası cebe diktiğimden o yüzden simetri hataları olabilir. Ama oval üyük boncuklar bilinçli öyle yapıldı :)


Ayyy çiceklerime bakıııınnnn :)


İşte böyle en kısa zamanda tekrar yazma planlarım var inşallahhh :)

En sevdiğim dizi ve biricik Yalıncığımın şarkısı klip olmuş paylaşmam mı :)


Hoşçakalıııınnn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder