28 Aralık 2012 Cuma

pöööffff !!

çok saçma bi dünyada yaşıyoruz bence ya da benim yaşadığım yerdeki olanlar saçma o da olmadı ben da bi sorun var. sonuncusunun olma ihtimali çok çok yüksek. o kadar üşeniyorum ki şuan cümlenin ilk harfini büyük bile yapamıyorum. çok vahim durumdayım a dostlar. ben aslında böyle biri değildim, yani çok çok önceden. sınav sistemi ve sistemdeki absürd adaletsizlikler beni bu hale getirdi. güzel ülkemde sözelcilerin adam yerine konulmaması beni bu hale getirdi. 4-5 yıl öğretmenlik okuyup atanamayanları gördükçe bende böyle olacağım işte korkusu beni bu hale getirdi. cidden hem öğretmen açığı var diyolar hemde binlerce atanamayan öğretmen var bu nasıl iştir anlayamadım gitti. bu genç yaşımda saçsız kalıcam o olacak. şu 85 gün geçsin bakalım nolacak. bugün biraz asileştim. çünkü çok bunaldım artık.. ben az daha ders çalışayım bari. nese ok kib by. :\


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder