30 Aralık 2012 Pazar

başlık yok.

Giresunu sevdiğim söylenemez. ama baya bi benzer yönlerimiz var. mesela giresunun havası çok dengesiz bi gün yağmur fırtına varsa ertesi gün herşey süt liman, bende öyleyim bi gün mutluysam diğer gün melankolik ve çekilmez oluyorum. sonraa giresunun çarsısı çok karışık bunalırsınız benim kafam da öyle çorba gibi.

Şuan düşündüm de bence giresun beni kendine benzetti çekilmez biri yaptı. boşuna uğraşma giresun seni sevmedim bu gidişlede sevemicem.

Dün gece acayip yağmur yağdı heralde devam etse sel götürürdü desem abartmış olmam ya da olurum bilemedim. neyse efendim şimdiyse hava açık. ama annemin demesine göre hava kar topluyomuş. bakak görek o zaman.


Teller olmayaydı iyiydi aslında.


İşte şuan hava burda böyle yarına Allah Kerim.

hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder