16 Mart 2013 Cumartesi

ıvır zıvır

Merhabalaaaarrr. Çok canım sıkılıyo çok. Sınava kaldı 1 hafta. Ben hazır mıyım bilmiyorum. Tecrübeli olmam bi işe yaramıyo galiba. Neysee bakak görek nolacak sonucu.
Geçen gece can sıkıntısından geçen burda gösterdiğim anahtarları denemek istedim fena da olmadı sanki.



Annemle konuşurken dedim anne ben niye bu kadar uyuşuk ve cansızım dedim kelin ilacı olsa başına sürer cevap veremeyeceğim şeyler sorma bana dedi sustum. Ama neden yani bence bu araştırılması gereken bi konu. Sanki milletin derdi işi gücü yok bu Şeyma'nın sorununu bi araştıralım diyecekler. Bi ders çalışırken ki halim var ki içler acısı aynı böyle:


Ah ah hazır buraya gelmişken geçen yaptığım takıları da  göstereyim de merakta kalmayın hadi yine iyisiniz.




İşte böyle 1 haftadır dışarı çıkmadım acil çıkmam lazım ama çok üşeniyorum zaten hava da kötü.


Neyse canım sıkıldı benim, sorumluluklarımın farkında olduğum için gideyim de ders çalışayım.


Hadi biraz canlanak bari


Hoşçakaaalıııınnnnn 

1 yorum:

  1. :) :) :) seni çoook seviyorum sınavı da takma demeyeceğim takacaksın hatta stresten gebereceksin normal bir durum bu tabi sonunda Ankara'ya geleceksin İNŞALLAH.....

    YanıtlaSil