24 Şubat 2013 Pazar

uzun bir aradan sonra

Blog açtım bu sefer de ne yazacağımı bilmiyorum. Belkide yazacak bişeyim olmadığındandır. Sınava tam tamına 1 ay kaldı. Geçen sene olduğu gibi sona yaklaştıkça endişeler başladı ama buna rağmen ders çalısaım gelmiyor arkadaş olacak iş değil. Canım sıkıldıkça bunaldıkça kendimi mutfağa atıyorum. Bu hafta galiba 4 defa kurabiye yaptım, ama hiç normal zamanlar da değil gecenin bi yarısında sen kalk kurabiye yap. Tövbe Allahım derdim neyse artık, saat olmuş gecenin biri ikisi git yat. Kafayı yemişsem demek ki.
Ders çalışmak dışında herşeyi yapasım var aslında her zaman yok, keyfim olunca bişeyler yapasım geliyo. Ruh sağlığımın bozuk olduğunu zaten biliyodum ama son bir aydır kesin eminim artık. Ne dışarı çıkasım geliyo ne mağazaları dükkanları gezesim geliyo ne de deli gibi biscolata starz bitter yiyesim geliyo - aslında geliyoda almaya üşeniyorum - Allahım Allahım ben bile kendime dayanamıyorum bana dayanmak zorunda kalanlara Allah kat kat sabır versin amin. İyi o zaman gideyim ben canım sıkıldı zaten. Oldu görüşürüz..
Bide bana da bundan yapın

Bide şunu dinleyin isterseniz.
Bu sefer gerçekten gittim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder