27 Ocak 2013 Pazar

başlık hiç bulamam ki ben

Eskiden beri başlık bulma problemim var benim. Sınavlar de kompozisyonu yazardım güzelce ama başlık denince  orda bana kal gelirdi düşünür düşünür gider en saçma başlığı yazardım, haliyle puanım giderdi. Neyse efendim böyle işte Allahtan burda puan falan gitmiyo. Bugün babamın evde olması şerefine evdeki tamirat işlerini hallettik. Banaysa en uyuz iş ütü kaldı, hayır yani ütü birşey değil de hemen kırışıyorlar acaba bende mi sorun var bilemedim. Dün Mervemden bahsetmiştim çarşamba günü geliyormuş çok mutlu oldum bugünün en güzel yanı buydu.
Burda hava her zaman olduğu gibi yine tuhaftı. Sabah yağmur yağarken saat 3 gibi dağların arkasından güneş sırıttı.


 Neyse efendim yaptığım program malum ütü de bittiğine göre ben artık kitaplarıma gömüleyim.
Hoşçakalınnn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder